Bedrijfsfestival organiseren

Altijd al gedroomd van een eigen festival? Een hele dag luisteren naar powerpoint presentaties in een inspiratieloze omgeving is voor géén van je gasten fun. Een combinatie van een leerrijke omgeving en de ontspannen uitgelaten sfeer van dit soort events zorgt ervoor dat je een goede indruk bij je gasten achterlaat.

Hoe je dat precies aanpakt zo’n event? Dat, vertellen we je hieronder.

Line-up

Werk met verschillende stages met voorstellingen(presentaties) die gelijktijdig lopen. Door je gasten zelf te laten kiezen welke presentatie ze volgen creëer je ongetwijfeld meer interactie.

Eindig met een waardevolle headliner aan je ‘mainstage’ of kies misschien zelf voor een muzikaal einde en sluit zo af met een ontspannen netwerkmoment.

Aankleding

De aankleding van je event gaat er grotendeels voor zorgen dat het ook daadwerkelijk de juiste sfeer krijgt. Enkele ideetjes voor de aankleding:

  • Posters
  • Foodtrucks
  • Vlaggen
  • Verschillende Podia
  • Banners naast het podium
  • Festivalbandjes
  • Event tickets
  • een eigen website
  • Lenyards
  • Inkom

Locatie van je festival

Idealiter start je op een casco terrein. Want laten we eerlijk zijn … wat straalt er nu beter uit dan een echte festivalweide en tenten?

Entertainment

Ook bij corporate events is het belangrijk om sprekers uit te nodigen die een diepe indruk zullen nalaten. In vaktermen spreken we wel eens over acts met een GOD-experience. Wanneer je personeel, gasten, stakeholders, … naar een indrukwekkende line-up laat luisteren dragen ze je event én dus jouw bedrijf ongetwijfeld langer mee in gedachten.

Heb je nog vragen of wil je een offerte die echt bij je past?

Misschien vind je dit ook leuk

Colorrun
Employer branding via events: zo zet je je bedrijf krachtig in de kijker

Employer branding klinkt misschien als iets voor grote bedrijven met gigantische marketingbudgetten, maar dat is het allang niet meer. Ook voor KMO’s en lokale bedrijven wordt het steeds belangrijker om je als aantrekkelijke werkgever te positioneren. Zeker in een krappe arbeidsmarkt. En weet je wat vaak over het hoofd gezien

Wat maakt een personeelsfeest écht geslaagd?

Je herkent het misschien wel: je tast af bij HR of het management, en wat volgt is een lijstje met ‘moeten we nog doen’. Maar wat maakt nu écht dat iedereen zich nog jarenlang herinnert hoe fijn, energiek of verrassend zo’n personeelsfeest was? Bij Azorti – een evenementenbureau dat creatieve